اقتصاد

تنها در صورتی که این سطح کاهش یابد، بیت کوین احتمالاً به شدت افزایش می یابد: تجزیه و تحلیل قیمت BTC

تنها در صورتی که این سطح کاهش یابد، بیت کوین احتمالاً به شدت افزایش می یابد: تجزیه و تحلیل قیمت BTC

تنها در صورتی که این سطح کاهش یابد، بیت کوین احتمالاً به شدت افزایش می یابد: تجزیه و تحلیل قیمت BTC

Bijie.com گزارش داد:

قیمت بیت کوین پس از سقوط از سطح 68000 دلار نتوانست به طور معناداری بهبود یابد. با این حال، سرمایه گذاران ممکن است همچنان امیدوار باشند زیرا چندین سطح پشتیبانی در دسترس است.

تحلیل فنی

توسط TradingRage

نمودار روزانه

در نمودار روزانه، قیمت در زیر میانگین متحرک 200 روزه در حدود 63000 دلار تثبیت شده است. بازار همچنین میانگین های متحرک را پس از شکستن به زیر آنها در چند هفته پیش دوباره آزمایش کرد، اما با کاهش رد شد.

از آن زمان، قیمت نتوانسته است بالای 60000 دلار باقی بماند و در حال حاضر به پشتیبانی 57000 دلار نزدیک شده است. اگر این سطح بشکند، افت تا سطح 52000 دلار قریب الوقوع خواهد بود. از سوی دیگر، تا زمانی که بازار کمتر از میانگین متحرک 200 روزه معامله شود، افزایش پایدار بعید است.

منبع: TradingView

نمودار 4 ساعته

نمودار 4 ساعته تصویر واضح تری از اقدام اخیر قیمت ارائه می دهد. از زمانی که بازار از منطقه 50000 دلاری بازگشت، قیمت بین 60000 تا 57000 دلار تثبیت شده است.

در همین حال، به نظر می رسد که حرکت صعودی در حال محو شدن است، زیرا RSI دوباره به زیر سطح 50% می رسد. در این حالت، منطقه پشتیبانی 57000 دلاری ممکن است سقوط کند و به منطقه 52000 دلار سقوط کند

منبع: TradingView

تحلیل روی زنجیره

توسط TradingRage

Bitcoin Coinbase Premium Gap

در حالی که قیمت بیت کوین برای مدت طولانی در حال تثبیت بوده است، جستجو برای دلایل اساسی که چرا حرکت صعودی متوقف شده است می تواند روشنگری باشد. این نمودار شکاف حق بیمه Coinbase را نشان می دهد که تفاوت بین جفت BTC/USDT بایننس و جفت BTC/USTT کوین بیس را اندازه گیری می کند. این شاخص اغلب برای تجزیه و تحلیل رفتار سرمایه گذاران آمریکایی استفاده می شود زیرا آنها عمدتاً از Coinbase استفاده می کنند.

همانطور که در نمودار نشان داده شده است، شکاف حق بیمه Coinbase در چند ماه گذشته به طور کلی منفی بوده است زیرا به نظر می رسد سرمایه گذاران آمریکایی فشار فروش را بر بازار وارد کرده اند.

این رفتار در سهام ایالات متحده نیز منعکس می‌شود، زیرا آمریکایی‌ها نسبت به دارایی‌های ریسک نزولی نشان می‌دهند. بنابراین، بهبود احتمالی شکاف حق بیمه Coinbase می تواند نشانه ای از ادامه روند صعودی در بازار باشد. با این حال، این ممکن است زمان بیشتری طول بکشد.

منبع: CryptoQuant

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا